Vasakust veerust saab kiiresti infot koolivaheaegade ning õppetundide aegade kohta. Leiab ka kasulikke linke. Aeg-ajalt on üleval lühike küsimus, millele võivad kõik julgesti vastata. Kõige lõpus on üks arv, mis näitab, kui paljud on meie klassi ajaveebi juba külastanud.

Kõik lugejad on kutsutud postitusi (töid-tegemisi) kommenteerima. Selleks tuleb klõpsata postituse lõpus olevale lingile Kommentaare ei ole ja seejärel ilmuvasse aknasse kirjutada oma arvamus või mõte. Samuti saab seal esitada tekkinud küsimusi antud teema kohta.

Kõik postitused kogutakse arhiivi, kust on neid võimalik igal ajal lugeda.

Õpilaste tööd ja pildid on avaldatud nende vanemate nõusolekul.

HEAD LUGEMIST JA VAATAMIST!

reede, 23. mai 2014

Viljandis maasikaid otsimas

Reedel, 23. mail toimus meie klassil ekskursioon Viljandisse, kus saime osa programmist „Kevadel on maasikad Viljandis“. Kui Viljandisse jõudsime, siis tegime Vabaduse platsi ääres väikese hommikueine ning õige pea kohtusime meie toredate giididega. Meie teekond algas Tasuja puiesteelt, mida mööda jõudsime Jaani kirikuni ning Viljandi mõisa parki. Mõisa ees pargis nägime vanast kuivanud tammest kujundatud rahvuslikke mustreid kandvat Ilmapuud, seal lähedal olevat puidust suurt Hiiu kannelt ning vilepilli ja lõõtsa. Pargi taga avaneb vaade Viljandi laululavale. Edasi suundusime ordulinnuse poole. Teel möödusime ratsamonumendist, mis on püstitatud 2004. aastal Viljandimaal sündinud Eesti Vabadussõja vägede ülemjuhataja kindral Johan Laidoneri auks. Peagi jõudsime Viljandi kuulsale rippsillale, mis on üle 50 m pikk ja mis viis meid ordulinnusele. Sealt avanes kaunis vaade Viljandi järvele ja meile räägiti legendi paadimehest. Ordulinnuse müürilt saime teele saata oma salajased soovid. Peagi jõudsime Kirsimäe aita, kus on Eesti Pärismuusika Keskus. Seal laulsime üheskoos regilaule. Edasi suundusime üle Varese silla Kondase Keskusesse, kus tutvusime naivismiga ning mängisime maalide leidmise mängu. Ekskursioon viis meid ka Viljandi muuseumisse. Seal anti meile kätte valged kindad ning saime tutvuda huvitavate museaalidega. Nägime milline oli ammustel aegadel pesumasin, hobusesadul, tass vuntsidega meestele, millised olid uisud ja palju muud huvitavat. Peale muuseumi külastust läksime mööda kaunist jalakäijate tänavat Bonifatsiuse Gildi hoonesse, kus oli meil igal ühel võimalus valmistada endale martsipanist maasikas. Meie ekskursioon lõppes toreda minirongisõiduga mööda Viljandi linna.

Hoolimata kuumast ilmast jäime ekskursiooniga Viljandisse väga rahule. Täname Mattiase vanaema, kes meil aitas seda toredat päeva organiseerida.